Dit draadje is bedoeld om deze specifieke versie van Tesla's FSD te bespreken.
Het is voor auto's met HW3. Geschatte releasedata van de versies zijn geweest:
12.6 - 30 december 2024
12.6.1 - 10 januari 2025
12.6.2 - 22 januari 2025
12.6.3 - 31 januari 2025
12.6.4 - 17 februari 2025
-----------------------------------------------------------------------------
Geen van hen kwam van de normale, bekende Tesla-smeerders, maar het kunnen nog steeds Tesla-smeerders zijn.
Hoewel FSD 12.5.4.2 nuttig genoeg is geweest om $99/maand voor mij waard te zijn, ben ik klaar voor wat verbetering - vooral na deze aflevering gisteren waarbij ik achter een ander voertuig zat dat voor mij tot stilstand was gekomen. Plotseling begon mijn auto vooruit te rijden en trapte ik snel op het rempedaal, dat erg stevig was. In plaats van te stoppen, begon het voertuig achteruit te rijden! Ik drukte zo hard als ik kon op het pedaal en de auto stopte en schakelde zelf in de parkeerstand. Dat evenement was een beetje verontrustend - ik ben blij dat de auto achter me niet dichterbij was.
Het is voor auto's met HW3. Geschatte releasedata van de versies zijn geweest:
12.6 - 30 december 2024
12.6.1 - 10 januari 2025
12.6.2 - 22 januari 2025
12.6.3 - 31 januari 2025
12.6.4 - 17 februari 2025
-----------------------------------------------------------------------------
De paar recensies die ik op X heb gezien, zijn over het algemeen zeer positief geweest.
Geen van hen kwam van de normale, bekende Tesla-smeerders, maar het kunnen nog steeds Tesla-smeerders zijn.
Hoewel FSD 12.5.4.2 nuttig genoeg is geweest om $99/maand voor mij waard te zijn, ben ik klaar voor wat verbetering - vooral na deze aflevering gisteren waarbij ik achter een ander voertuig zat dat voor mij tot stilstand was gekomen. Plotseling begon mijn auto vooruit te rijden en trapte ik snel op het rempedaal, dat erg stevig was. In plaats van te stoppen, begon het voertuig achteruit te rijden! Ik drukte zo hard als ik kon op het pedaal en de auto stopte en schakelde zelf in de parkeerstand. Dat evenement was een beetje verontrustend - ik ben blij dat de auto achter me niet dichterbij was.