Tesla Owners Online Forum banner

Aplikacje Tesla innych firm

1.4K views 15 replies 7 participants last post by  Bigriver  
#1 ·
Mam Model Y AWD Long Range z 2026 roku, jeśli to ma znaczenie. Widziałem stary wątek, który nie zyskał dużego zainteresowania. Zastanawiałem się, czy ktoś z obecnych ma jakieś opinie na temat aplikacji innych firm, które wypróbowali, niezależnie od tego, czy je zatrzymali, czy nie. W tamtym starym wątku była mowa o aplikacji o nazwie Stats App. Czy dzięki niej można przejrzeć wszystkie dane bez budzenia samochodu? Jestem nowy w rodzinie Tesli, odebrałem swój pierwszy samochód w zeszły wtorek i uczę się żargonu. Kiedy aplikacja sprawdza samochód lub go budzi? Nie wiedziałem, czy spowoduje to pobór prądu, który rozładuje baterię. Dzięki za wszelkie informacje na temat tych aplikacji.

#5 · (Edited)
Zanim przejdziesz do aplikacji innych firm, dlaczego nie dowiedzieć się, co aplikacje pierwszej firmy mogą dla Ciebie zrobić.
Pomiędzy aplikacją a ekranem samochodu Tesla prezentuje użytkownikowi wiele danych.

A jeśli jesteś po raz pierwszy właścicielem pojazdu elektrycznego, nawet nie myśl o martwieniu się o baterię przez kilka miesięcy. Ponieważ dla większości ludzi wszystko, co wiedzą, nie jest do końca prawdą.

Na przykład większość ludzi uważa, że zasięg to duża sprawa. W rzeczywistości oznacza to bardzo niewiele.
Jaki jest dokładnie sens tego posta?

#3 ·
Mam Model Y AWD Long Range z 2026 roku, jeśli to ma znaczenie. Widziałem stary wątek, który nie zyskał dużego zainteresowania. Zastanawiałem się, czy ktoś ma tutaj informacje zwrotne na temat aplikacji innych firm
Po pierwsze gratulacje z okazji nowego samochodu. Mam nadzieję, że kochasz go tak samo jak my kochamy naszego Juniper.