Tesla Owners Online Forum banner
21 - 26 of 26 Posts
Ik heb een manier gevonden. Reset de auto door beide knoppen op het stuur ingedrukt te houden en de voet ongeveer een minuut lang op de rem te houden. Zodra de auto weer is ingeschakeld, klikt u onmiddellijk op het tabblad software. Het zal de datum bijwerken naar de huidige datum na controle met de Tesla-server. Reageer en laat me weten of dit ook voor jou werkt.

Dit werkt niet voor mij op 2023.32.9
Op welke manier "werkt" het niet? Ziet u een foutmelding, of staat er gewoon dat er geen nieuwe software voor u is?

2023.32.9 is een van de nieuwste software releases. Meer dan 30% van de eigenaren zit vandaag op die versie. Ik zou niet verwachten dat u een update heeft.

Op welke manier "werkt" het niet? Ziet u een foutmelding, of staat er gewoon dat er geen nieuwe software voor u is?

2023.32.9 is een van de nieuwste softwareversies. Meer dan 30% van de eigenaren heeft die versie vandaag. Ik zou niet verwachten dat u een update heeft.
Ik heb gemerkt dat de auto niet vaker dan eens per 24 uur op updates controleert, infotainment reset of niet. Dat is op 2023.32.9. Op een eerdere versie herinner ik me dat hij elke keer controleerde als hij werd gereset. Nu niet meer.

2023.32.9 is een van de nieuwste software releases. Meer dan 30% van de eigenaren zit vandaag op die versie. Ik zou niet verwachten dat u een update heeft.
Ik ben niet het type dat controleert. :)

Mijn YLR stond heel lang op 2023.32.9, en gisteravond bood hij een update aan naar 2023.38.6. De update-instelling staat ingesteld om frequentere updates toe te staan.

edit: Ja, het lijkt een beetje op de loterij, hoewel ik nog nooit heb gespeeld en natuurlijk nog nooit heb gewonnen. :LOL:

Ik ben verrast dat ik 2023.38.6 nog niet heb ontvangen - ik verwacht het elk moment. Het lijkt erop dat ik langer dan normaal op 2023.32.9 heb gezeten. Meestal krijg ik software-updates kort nadat 10% van de vloot ze heeft ontvangen, gebaseerd op Software Updates op Notateslaapp. Op het moment van deze post is het op 13,3% van de vloot.

EDIT: Slechts een paar uur nadat ik dit had gepost, kreeg ik een melding om de update te downloaden. :)

21 - 26 of 26 Posts