Tesla Owners Online Forum banner

Geluiden van het vergrendelen?

1.1K views 7 replies 4 participants last post by  zroger73  
#1 ·
Ik heb een nieuwe 2025 Tesla Model 3 LR. Ik probeer uit te zoeken of er een manier is om het volume van het vergrendelingsgeluid te verlagen (ik weet dat er een verscheidenheid aan geluiden is die ik kan kiezen). Ik wil graag weten dat de auto op slot gaat als ik weglopen, maar het geluid is erg luid. Of misschien is er een manier om geen geluid te hebben, maar een melding op mijn telefoon te krijgen. Alle hulp hier zou zeer gewaardeerd worden. Dank u

#2 ·
Ik denk niet dat er een officiële manier is, maar het is me opgevallen dat als je muziek afspeelt via Boombox en het iets zachter zet, het geluid van het slot die volume-instelling lijkt te gehoorzamen. Ik weet niet hoe lang het blijft, en mijn slotgeluid is een beetje zacht, dus het is moeilijk te zeggen.

#3 ·
Er is een "Joe Mode" die het volume van niet-kritieke geluiden vermindert. Heb je dat ingeschakeld?

owns 2023 Tesla Model Y Performance
#5 ·
Ik heb een nieuwe 2025 Tesla Model 3 LR. Ik probeer uit te zoeken of er een manier is om het volume van het vergrendelingsgeluid te verlagen (ik weet dat er een verscheidenheid aan geluiden is die ik kan kiezen). Ik wil graag weten dat de auto op slot gaat als ik wegloop, maar het geluid is erg luid. Of misschien is er een manier om geen geluid te hebben, maar een melding op mijn telefoon te krijgen. Alle hulp hier zou zeer op prijs worden gesteld. Bedankt
Je kunt het vergrendelingsgeluid wijzigen in een van de verschillende ingebouwde geluiden of een .WAV-bestand laden vanaf een USB-drive als een aangepast vergrendelingsgeluid. De mijne speelt het Windows XP-uitschakelgeluid. :)

Als je een geluid vindt dat je leuk vindt, maar het is te luid, gebruik dan gewoon een geluidseditor om het volume van dat geluid te verlagen en sla het vervolgens op een USB-drive op.

#7 ·
Je kunt het vergrendelgeluid wijzigen in een van de verschillende ingebouwde geluiden of een .WAV-bestand van een USB-drive laden als een aangepast vergrendelgeluid. De mijne speelt het Windows XP-uitschakelgeluid af. :)
Ik heb dat nooit correct aan de praat gekregen, het zou het vergrendelgeluid nooit zien. Ik heb wel een aangepaste lichtshow aan de praat gekregen, hoor!