Tesla Owners Online Forum banner
561 - 580 of 850 Posts
Hallo allemaal,

Ik blijf de Pirelli CINTURATO P7 ALL SEASON PLUS II hier zien bespreken en aanbevelen, maar Discount Tire zei dat het geen compatibele load rating had, en je kunt ook sites als TireRack niet compatibel laten zien zonder de auto te deselecteren. Toch zie ik op de een of andere manier geen discussie over de SL 94V-rating op deze band. Verwijst iedereen op de een of andere manier naar een hogere rating versie van deze band? Of is het geaccepteerd dat SL 94V acceptabel is voor de Model 3?

Hierdoor ben ik uiteindelijk voor de Michelin CROSSCLIMATE2 gegaan, maar ik maak me zorgen over enkele vermeldingen van efficiëntieverlies. Dat en lawaai van de weg zijn mijn grootste zorgen. Ik was best tevreden met de OE MXM4's, maar die lijken onmogelijk te vinden en het lijkt erop dat ze lang niet zo geliefd zijn als alle anderen.

Hoi allemaal,

Ik blijf de Pirelli CINTURATO P7 ALL SEASON PLUS II zien bespreken en aanbevelen hier, maar Discount Tire zei dat het geen compatibele load rating had, en je kunt ook sites zoals TireRack niet zover krijgen dat ze het als compatibel laten zien zonder de auto te deselecteren. Toch zie ik op de een of andere manier geen discussie over de SL 94V rating op deze band. Verwijst iedereen op de een of andere manier naar een hogere rating versie van deze band? of is het geaccepteerd dat SL 94V acceptabel is voor de Model 3?

Hierdoor ben ik uiteindelijk voor de Michelin CROSSCLIMATE2 gegaan, maar ik maak me zorgen over enkele vermeldingen van efficiëntieverlies. Dat en lawaai van de weg zijn mijn grootste zorgen. Ik was best tevreden met de OE MXM4's, maar die lijken onmogelijk te vinden en het lijkt erop dat ze niet zo geliefd zijn bij alle anderen.
Geen meetbaar verlies aan efficiëntie voor mij, maar er zijn andere afwegingen, zoals handling en lawaai. Je rijstijl zal een groter verschil maken voor je efficiëntie. Als je van een prestatiegevoel houdt, ben je beter af met een performanceband. Ik zit bijna een jaar met deze banden en heb me aangepast aan de rustigere rit. Mijn volgende set kan echter anders zijn.

Discount Tire zou de Continental PureContact LS of de Pirelli P7 niet installeren omdat hun load index te laag is. Hoe omzeilt iemand dit? Kan iemand een link naar Pirelli CINTURATO P7 ALL SEASON PLUS II plaatsen? Bedankt

Mijn efficiëntie is 8% lager met Pirelli Cinturato P7 (niet +) versus OEM Michelin MXM4's. Beide 18 inch. De afweging voor mij is een veel betere levensduur met de Pirelli's. Ik heb 33.000 mijl gereden met 2 sets van de OEM's. Ik heb momenteel 32.000 mijl op de Pirelli's en verwacht nog minstens 15.000 mijl te kunnen rijden.

Discount Tire zou de Continental Purecontact LS of de Pirelli P7 niet installeren omdat hun load index te laag is. Hoe omzeilt iemand dit?
Kan iemand een link naar Pirelli CINTURATO P7 ALL SEASON PLUS II verstrekken? Bedankt
Load rating van 94 zou een ~209lb marge bieden voordat de maximale laadcapaciteit wordt overschreden (afhankelijk van uw specifieke GVWR/gewichtsverdeling). De enige manier om dat te omzeilen is om te accepteren dat (te lage marge voor mij persoonlijk, ymmv).

Het lijkt erop dat andere mensen banden met load index 94 op M3 hebben laten monteren. Ik vraag me af hoe?
Als alle andere dingen gelijk zijn, denk ik niet dat de load rating van invloed is op de montage van banden?

Ik ben een van de "gelukkigen" met mijn ProContact Rx OEM die 34K heeft meegemaakt. Ik rijd niet als een gek en heb ze rond de 15k laten uitlijnen en roteren. (2018M3AWD)

Ik denk dat ik echt van STILLE banden hou. De Cross Climate 2 klinkt hier zeker als de favoriet, maar het zet me aan het denken als mensen melden "zeker zachter dan de MXM" (of ik zou aannemen de Conti's) en anderen die melden "niet zo veel verschil gemerkt" in het geluid.

Waarom, oh waarom kan Michelin geen echt stille Climate 2 maken? (kunnen we gewoon wat schuim toevoegen?) Als ik obsessief bezig ben met het vinden van een stille band, is iedereen het er dan over eens dat (misschien met uitzondering van deze nieuwe Michelin EV-band) de Touranza QuietTrack de stilste is?

WAAROM, oh waarom kan Bridgestone de quiettrack niet beter laten presteren in sneeuw/nat? (Ik woon in het zuiden van Maine - we krijgen sneeuw, maar de kust krijgt in de winter meer natte dingen dan de bergen)

Ik denk dat je niet alles kunt hebben.

Dus, heeft iemand een Costco-lidmaatschap die een prijs kan publiceren voor 4 CC2 in de maat 235/40 R19? Proberen te beslissen of het de moeite waard is om lid te worden of gewoon naar Tire Rack te gaan.

En natuurlijk is er altijd de optie om gewoon weer een set van de continental PC RX erop te zetten. (hoewel de TireRack-beoordelingen niet echt van de Continentals lijken te houden.

Krijg info over deze thread. Super waardeer de input om het te helpen verfijnen. Er zijn momenten waarop het geweldig zou zijn om in het zuiden te wonen om te genieten van de nieuwe Mich EV-banden...

Dus, heeft iemand een Costco-lidmaatschap die een prijs kan publiceren voor 4 CC2 in de maat 235/40 R19? Ik probeer te beslissen of het de moeite waard is om lid te worden of gewoon naar Tire Rack te gaan.
Ik weet niet zeker of het helpt, maar mijn Costco in Georgia toont $915,44 geïnstalleerd.

Weet niet zeker of het helpt, maar mijn Costco in Georgia toont $915,44 geïnstalleerd.
Dat helpt! Tire Rack toont een set voor $990 en dat is zonder installatie. Het lijkt erop dat het lidmaatschap van $64 de moeite waard zou zijn, alleen al voor de banden.

Als alle andere dingen gelijk zijn, denk ik niet dat de draagvermogen de montage van banden beïnvloedt?
Je kunt de wielen altijd verwijderen en zonder de auto naar een werkplaats brengen. Zeg hen dat je de wielen voor je Ford op eBay hebt gekocht. 😉

Discount Tire zou de Continental Purecontact LS of de Pirelli P7 niet installeren omdat hun load index te laag is. Hoe omzeilt iemand dit?

Kan iemand een link geven naar Pirelli CINTURATO P7 ALL SEASON PLUS II? Bedankt
Ik had hetzelfde probleem en het verbaast me dat ik er hier niet meer over zie praten. Ik zou ook alle input hierover waarderen.

Geen meetbaar verlies aan efficiëntie voor mij, maar er zijn andere afwegingen, zoals handling en geluid. Uw rijstijl zal een groter verschil maken voor uw efficiëntie. Als u van een prestatiegevoel houdt, bent u beter af met een prestatieband. Ik ben bijna een jaar met deze bezig en heb me aangepast aan de rustigere rit. Mijn volgende set kan echter anders zijn.
Bedankt!

Kunt u alstublieft verduidelijken of u de Pirellis of de Michelin CROSSCLIMATE2s bedoelt?
Ik vond de MXM4's leuk, maar was verrast om ze zo laag beoordeeld te zien op die grafiek die ik hieronder heb gelinkt. Misschien komt dit omdat het normale MXM4's zijn en niet de Tesla-versie met Eco- en akoestische behandeling?

1. Rijcomfort
2. Weinig lawaai
3. Bereik / Lage rolweerstand
4. Kosten
5. Slijtage van het loopvlak / Duurzaamheid
6. Prestaties / Handling
7. Andere dingen die voor u belangrijk zijn, enz.

Hoi allemaal, heeft iemand ervaring met het vervangen van Michelin OEM's door de YOKOHAMA ADVAN SPORT A/S+? Ik heb een 2018 LR RWD M3. Ik woon in het zuidwesten, rijd vrijwel niet in de sneeuw en gebruik deze auto voor dagelijkse boodschappen en roadtrips. 2, 3 en 5 zijn prioriteiten.

Alvast bedankt voor alle voor- en nadelen!

Bedankt!

Kunt u alstublieft verduidelijken of u de Pirellis of de Michelin CROSSCLIMATE2s bedoelt?
Ik vond de MXM4's goed, maar was verrast om ze zo laag beoordeeld te zien op die grafiek die ik hieronder heb gevonden. Misschien komt dit omdat het normale MXM4's zijn en niet de door Tesla gebruikte met Eco- en akoestische behandeling?

Ja, de crossclimate2s. Ik heb niet voor de OEM-banden gekozen omdat ik maar 18.000 mijl uit de originele set heb gehaald (deels een uitlijningsprobleem), plus de kosten. Maar ik werd me al snel bewust van de prestatieverschillen tussen de twee.

EDIT: Ik heb een dagteller gezet toen de CC2's werden geïnstalleerd. Over 5.000 mijl en de watt/uur per mijl ligt slechts een paar punten onder de totale kilometerteller (momenteel op 23.000) - 271 vs. 274.

Alle banden voor Tesla M3 235/45/R18 zijn niet op voorraad. Omdat Discount Tire niet bereid is de twee hoog gewaardeerde banden (Conti. Purecontact en Pirelli P7) te monteren, zit ik momenteel vast. Iemand in hetzelfde schuitje?

561 - 580 of 850 Posts