Tesla Owners Online Forum banner

Andere Tesla-apps

2.9K views 5 replies 6 participants last post by  shareef777  
#1 ·
Kan iemand een goede Tesla-app voor de iPhone aanbevelen die je betere informatie geeft over opladen en andere processen? Ik heb gemerkt dat er een paar zijn, maar de meeste kosten geld, wat misschien oké is als ze goede functionaliteit hebben.

#3 ·
Ik betaal voor twee apps (Stats en Tezlab) en twee websites (Teslacope.com en TeslaFi.com)

Ik kreeg TeslaFi ongeveer een dag of twee nadat ik mijn MY had gekregen en het heeft de complete rij- en laadgeschiedenis, inclusief een overzichtskaart die overal laat zien waar ik ben geweest. Best cool, denk ik.

Het Tesla app-landschap lijkt te gaan veranderen, aangezien Tesla onlangs de prijzen heeft aangekondigd voor toegang tot hun API (was blijkbaar gratis). Verschillende app-ontwikkelaars hebben gezegd dat de prijzen zo hoog zijn dat ze opnieuw moeten evalueren hoeveel ze voor hun apps moeten vragen of ze deze überhaupt kunnen blijven ondersteunen.

#5 ·
Het Tesla-app-landschap lijkt te gaan veranderen sinds Tesla onlangs de prijzen heeft aangekondigd voor toegang tot hun API (was blijkbaar gratis). Verschillende app-ontwikkelaars hebben gezegd dat de prijzen zo hoog zijn dat ze opnieuw moeten evalueren hoeveel ze voor hun apps moeten vragen of dat ze deze überhaupt kunnen blijven ondersteunen.
TeslaFi gaf aan dat de wijzigingen in de Tesla API-kosten de reden waren voor het verwijderen van het jaarabonnement en alleen het maandabonnement totdat de zaken zich settelen met de Tesla-kosten. Ik zou ook blijven abonneren. Ik heb gebruik gemaakt van een verwijzing van een lid hier toen ik me oorspronkelijk op TeslaFi abonneerde.

#4 ·
Ik gebruik TeslaFi sinds ik ruim zes jaar geleden mijn Model 3 kreeg en heb net als @TLee een complete geschiedenis van de auto, mijn reizen, alle laadbeurten en de kosten ervan, de batterijstatus en veel verschillende manieren om die en andere informatie te bekijken. Voor mij is het verhelderend geweest. Ik vind vooral de vergelijkende informatie over alle Model 3's, alle Tesla's, softwareversies in het wild, enzovoort prettig. Door verwijzingen zijn mijn kosten voor TeslaFi de meeste jaren laag of gratis geweest, hoewel een abonnement momenteel $5/maand kost. Als de prijs zo blijft, blijf ik de service gebruiken zolang ik de auto heb. TeslaFi heeft ook een gratis proefperiode van twee weken als je een beter gevoel wilt krijgen voor wat er wordt aangeboden, net als de meeste andere concurrenten.

Terzijde: als je iemands TeslaFi-verwijzingscode gebruikt, krijg je een gratis proefperiode van een maand in plaats van twee weken. Als je dat wilt doen, zou ik het op prijs stellen als je de mijne zou gebruiken... stuur me een bericht, want verwijzingscodes in actieve threads worden niet gewaardeerd in het forum. Geen druk, ik ben gewoon blij met wat ik heb gezien.

#6 ·
owns 2023 Tesla Model Y Performance