Tesla Owners Online Forum banner
21 - 40 of 213 Posts
Bedankt voor de gids! Ik heb een gewone waterdichte marine luidspreker in mijn 2018 Model 3 geïnstalleerd.
Dat ben ik van plan te doen met de mijne, als ik besluit dat ik de luidspreker wil voor de coole geluidseffecten. Van wat ik online aan specificaties heb gezien, is de Tesla voetgangerswaarschuwing luidspreker 25W en 4 Ohm, dus het is eigenlijk gewoon een weerbestendige luidspreker. Ik heb de MPP Smash Me aluminium plaat die de voorste afscherming onder mijn auto verving, dus ik zou er ook wat gaten in moeten boren om de luidspreker op maat te monteren.

Dat is wat ik van plan was met de mijne te doen, als ik besluit dat ik de luidspreker wil voor de coole geluidseffecten. Van wat ik online aan specificaties heb gezien, is de Tesla voetgangerswaarschuwingsluidspreker 25W en 4 Ohm, dus het is eigenlijk gewoon een weerbestendige luidspreker. Ik heb de MPP Smash Me aluminium plaat die de voorste afscherming onder mijn auto verving, dus ik zou er ook wat gaten in moeten boren om de luidspreker op maat te monteren.
Dat is dezelfde info die ik online vond. Uiteindelijk een 4 ohm marine waterdichte luidspreker op Amazon gekocht voor $20. Werkt prima. Moeilijkste is om Tesla te laten activeren.

Dat is wat ik van plan was met de mijne te doen, als ik besluit dat ik de luidspreker wil voor de coole geluidseffecten. Van wat ik online aan specificaties heb gezien, is de Tesla voetgangerswaarschuwingsluidspreker 25W en 4 Ohm, dus het is eigenlijk gewoon een weerbestendige luidspreker. Ik heb de MPP Smash Me aluminium plaat die de voorste afscherming onder mijn auto verving, dus ik zou er ook wat gaten in moeten boren om de luidspreker op maat te monteren.
Dus ik was in de garage wat andere mods aan mijn auto aan het doen en besloot om het luidsprekersnoer te installeren en het uit te proberen met een reserve marine luidspreker die ik had liggen. De voetgangerswaarschuwingsgeluiden werkten meteen! Ik moet nu beslissen hoe ik de luidspreker onder de frunk wil monteren. Ik zou hem gewoon in het midden kunnen monteren, waar de voorste aandrijfeenheid zou komen als ik er een had, op een verhoogde montage om te voorkomen dat er water en vuil op komt. Dan moet ik een mobiele technicus vragen om alle andere bonusfuncties te activeren via Toolbox de volgende keer dat ik er service aan nodig heb (kan lang duren).

Trouwens, mijn Model 3 is gemaakt in maart 2018, dus ik denk dat alle auto's de ongebruikte grijze en witte voetgangersluidsprekerdraden zullen hebben, zoals het bedradingsschema laat zien.

Discussion starter · #25 ·
Dus ik was in de garage bezig met wat andere mods aan mijn auto en besloot om de luidsprekerkabel te installeren en deze te testen met een reserve marine luidspreker die ik had liggen. De voetgangerswaarschuwingsgeluiden werkten meteen! Ik moet nu beslissen hoe ik de luidspreker onder de frunk wil monteren. Ik zou hem gewoon kunnen monteren in het midden waar de voorste aandrijfeenheid zou komen als ik er een had, op een verhoogde houder om te voorkomen dat er water en vuil op komt. Dan zal ik een mobiele technicus moeten vragen om alle andere bonusfuncties te activeren via Toolbox de volgende keer dat ik er service aan nodig heb (kan lang duren).

Trouwens, mijn Model 3 is gemaakt in maart 2018, dus ik denk dat alle auto's de ongebruikte grijze en witte voetgangersluidsprekerdraden zullen hebben, zoals de bedradingsschema's laten zien.
View attachment 41157

View attachment 41159

View attachment 41160
Dit is geweldige info. Bedankt! Laat ons weten hoe het allemaal gaat.

Ja, de draden zitten in mijn 12/18 Model 3. Hier is een screenshot van een video die ik heb gemaakt. Dit was alleen om te testen of het werkte. Dus mijn uiteindelijke installatie is een stuk schoner.
Kun je de videolink delen? Ik vraag me af of mijn juli 2018 de bedrading heeft; maakt me niet druk om de boombox, maar ik schrik voor altijd onoplettende mensen op parkeerplaatsen.
dank

Kun je de videolink delen? Ik vraag me af of mijn juli 2018 de bedrading heeft; kan me niet schelen om de boombox, maar ik schrik voor altijd onoplettende mensen op parkeerplaatsen..
dank
Het zal niet de twee draden hebben die naar de voorkant van de auto gaan, waar de voetgangerswaarschuwing luidspreker zou zitten, maar alle Model 3's lijken de twee draden te hebben voor de luidspreker die toegankelijk zijn aan de basis van de A-stijl onder het dashboardkastje. Dus als je in die twee draden kunt splitsen (of iemand kent die dat kan) en twee draden naar de voorkant van de auto onder de frunk kunt laten lopen, dan kan deze worden geïnstalleerd. Het is dus te doen met wat werk, zoals de ervaring van That_One_Guy en de mijne, voor alle Model 3's.

Ik heb een serviceverzoek aangemaakt in de Tesla-app onder de sectie "Software Update" om te zien of Tesla Boombox aan mijn auto zou toevoegen. In eerste instantie probeerden ze me af te wimpelen door te zeggen dat mijn auto de functie niet ondersteunde, maar ik liet ze weten dat ik de bedrading en de luidspreker zelf had geïnstalleerd en dat de voetgangerswaarschuwingsgeluiden werden afgespeeld tijdens het rijden en achteruitrijden. Dus boden ze aan om Boombox op afstand toe te voegen voor de reguliere installatiekosten minus de kosten van de onderdelen. Ik stemde ermee in (kostte me $161,30 en ik betaalde via de app). Daarna liet ik ze weten dat Boombox geweldig werkte na het opnieuw opstarten van mijn auto en ze bedankten me voor mijn feedback en dat ik de eerste klant was bij wie mijn servicecenter dit op afstand heeft gedaan. Ik heb al foto's gedeeld van mijn draad aftappen en marine luidspreker die ik hier heb gebruikt https://teslaownersonline.com/threa...trian-warning-system-boombox-retrofit-for-pre-july-19-model-3.20199/post-330990

Hier zijn de berichten en de factuur

Hier is een gemarkeerde weergave van waar en hoe ik mijn luidsprekerdraden heb afgetapt

Hier is hoe ik mijn MPP aluminium onderschild heb aangepast om de luidspreker direct onder de voorste motor te monteren

Hier is hoe het er geïnstalleerd uitziet. Ik wilde de luidspreker omhoog brengen om water uit het gat te laten lopen. Mijn enige zorg is of er water op de achterkant van de luidspreker spat en zich daar verzamelt, het kan er uiteindelijk voor zorgen dat modder en vuil zich daar ophopen en de conus bevriezen (waardoor er weinig of geen geluid is). Maar ik heb een identieke reserve luidspreker die ik kan vervangen als dat gebeurt. Als die uiteindelijk faalt, bestel ik de OEM Tesla-luidspreker en monteer ik deze op dezelfde plek.

Discussion starter · #30 ·
Ik heb een serviceverzoek aangemaakt in de Tesla-app onder de sectie "Software Update" om te zien of Tesla Boombox aan mijn auto zou toevoegen. Eerst probeerden ze me af te wimpelen door te zeggen dat mijn auto de functie niet ondersteunde, maar ik liet ze weten dat ik de bedrading en de luidspreker zelf had geïnstalleerd en dat de voetgangerswaarschuwingsgeluiden werden afgespeeld tijdens het rijden en achteruitrijden. Dus boden ze aan om Boombox op afstand toe te voegen voor de reguliere installatiekosten minus de kosten van de onderdelen. Ik stemde ermee in (kostte me $161,30 en ik betaalde via de app). Daarna liet ik ze weten dat Boombox geweldig werkte na het opnieuw opstarten van mijn auto en ze bedankten me voor het geven van feedback en omdat ik de eerste klant was bij wie mijn servicecenter dit op afstand heeft gedaan. Ik heb al foto's gedeeld van mijn draadverbinding en de marineluidspreker die ik hier heb gebruikt https://teslaownersonline.com/threa...trian-warning-system-boombox-retrofit-for-pre-july-19-model-3.20199/post-330990

Hier zijn de berichten en de factuur
View attachment 41206

View attachment 41207

Hier is een gemarkeerde weergave van waar en hoe ik mijn luidsprekerdraden heb aangesloten
View attachment 41210

Hier is hoe ik mijn MPP aluminium onderschild heb aangepast om de luidspreker direct onder de voorkant van de motor te monteren
View attachment 41209

View attachment 41211

View attachment 41212

Hier is hoe het er geïnstalleerd uitziet. Ik wilde de luidspreker omhoog brengen om water uit het gat te laten lopen. Mijn enige zorg is of er water op de achterkant van de luidspreker spat en zich daar ophoopt, waardoor er uiteindelijk modder en vuil op kan komen en de conus op zijn plaats kan bevriezen (waardoor er weinig volume of geen geluid is). Maar ik heb een identieke reserve luidspreker die ik kan vervangen als dat gebeurt. Als die uiteindelijk faalt, bestel ik de OEM Tesla-luidspreker en monteer ik deze op dezelfde plek.
Gast, dit is ongelooflijk goede info.!!!! Bedankt voor het harde werk!!! Blij dat meer mensen dit werkend kunnen krijgen met mijn gids.

Tesla activeerde vandaag op afstand gratis de boombox op mijn 2018 Model 3 Performance! Had een coole servicemedewerker die zei dat het maar een paar klikken kost. Ik volgde het advies van @android04 om een software serviceverzoek te doen. Bedankt voor alle hulp in deze thread.

Attachments

Tesla activeerde vandaag op afstand gratis de boombox op mijn 2018 Model 3 Performance! Had een coole servicemedewerker die zei dat het maar een paar klikken kost. Ik volgde het advies van @android04 om een software serviceverzoek te doen. Bedankt voor alle hulp in deze thread.
Fijn dat je het gratis hebt gekregen. Het is waarschijnlijk een van die dingen die in een grijs gebied vallen, dus het kan afhangen van de servicemedewerker en hoe ze het in het systeem coderen.

Ik heb besloten om aftermarket te gaan met stereo 150 Amp real Boombox, aangezien Tesla het niet kan uitzoeken voor mijn 18. Ik kan ook een vriendelijke claxon toevoegen, wat moeilijk lijkt voor de AI om mee om te gaan, misschien als ze de stengel verwijderden. Elon wil een gigabox

ik heb maandenlang geprobeerd om Tesla het te laten activeren en ze willen het gewoon niet doen. Misschien komt het omdat ik in SOCAL ben en ze allemaal zo streng zijn. Dus ik heb het project opgegeven en de luidspreker eruit gehaald
De "terugroepactie" die de meeste leuke dingen uitschakelde, deed de belangrijkste reden verdwijnen waarom ik mijn PWS achteraf heb ingebouwd. Ik zou niet de moeite en de kosten (het kostte me $140 om het te activeren) hebben gedaan als ik had geweten dat ik niet het ijsjeswagen-geluid of Toss A Coin To Your Witcher of welk nummer dan ook kon afspelen tijdens het rijden of het oproepen van de auto.

21 - 40 of 213 Posts