Tesla Owners Online Forum banner
81 - 100 of 213 Posts
Dus ik heb vandaag mijn speaker gekregen, de pigtail zou over twee dagen moeten aankomen, dus dit geeft me de tijd om te plannen of in ieder geval te beginnen met het leggen van de draden. Zal het makkelijker zijn als ik de frunk eruit haal of is het mogelijk om dit zonder te doen?

So I just got my speaker today, pigtail should be arriving in two days so this gives me time to plan or at least start routing the wires. Will it be easier if I take the frunk out or is it possible to do this without
Het verwijderen van de voorkant is minder dan 2 minuten werk. Ik geloof dat je dit zou moeten doen om bij de rubberen afdichting te komen die in het schutbord zit. Maar je moet nog steeds de spatbordvoering van de wielkast halen om de daadwerkelijke luidspreker te monteren, aangezien de voorste luchtschoepenunit het grootste deel van alles daaronder bedekt.

Het afnemen van de voorste bak is minder dan een klus van 2 minuten. Ik geloof dat je dat zou moeten doen om bij het rubberen kledingstuk in de firewall te komen. Maar je moet nog steeds de spatbordvoering van de wielkast afhalen om de daadwerkelijke luidspreker te monteren, aangezien de voorste luchtschoepenunit het grootste deel van alles daaronder bedekt
ik snap het oké Ik weet dat het verwijderen van de frunk gemakkelijk is, ik wist alleen niet of het nodig zou zijn.
Het is gemakkelijker om de spatscherm van de passagier en de onderkant van de voorbumper te verwijderen.
Hopelijk kan ik deze route volgen, maar misschien moet ik de bak er gewoon uithalen

De auto startte zichzelf volledig opnieuw op en wist alle gegevens, zelfs de dagteller.
Zijn de juiste draden aangesloten?
Het vreemde is dat ik de kleine luidspreker aan de onderkant van de voetenruimte oorspronkelijk niet had aangesloten. Ik heb hem weer aangesloten en nu lijkt alles weer normaal te zijn, mijn Tesla-profiel is terug en toont de juiste snelheidslimietborden...
Maar ik hoor helemaal geen geluid uit de PWS-luidspreker... moeten de draden specifiek op een bepaalde manier worden aangesloten? Zoals positief en negatief. Of maakt het niet uit?

Attachments

De auto startte zichzelf volledig opnieuw op en wist alle gegevens, zelfs de dagteller.
Ik heb toch de juiste draden afgetapt, toch?
Het vreemde is dat ik de kleine luidspreker aan de onderkant van de voetenruimte oorspronkelijk niet had aangesloten. Ik heb hem weer aangesloten en nu lijkt alles weer normaal te zijn, mijn Tesla-profiel is terug en toont de juiste snelheidslimietborden...
Maar ik hoor helemaal geen geluid uit de PWS-luidspreker... moeten de draden specifiek op een bepaalde manier worden afgetapt? Zoals positief en negatief. Of maakt het niet uit?
Die draden zien eruit als de juiste. Positief en negatief maakt niet uit. Mogelijk moet u de auto in slaap laten vallen om de PWS te laten werken.

Die draden zien eruit als de juiste. Positief en negatief maakt niet uit. Mogelijk moet u de auto in slaap laten vallen om de PWS te laten werken.
Bedankt voor de bevestiging van de draden. Ik zie geen andere die er niet uitzien als die in de originele post. Maakte me gewoon gek toen de auto opnieuw opstartte en geen Tesla-profiel had en een Euro-teken had... lijkt weer in orde te zijn en ik heb weer mobiele toegang met mijn Tesla-profiel. Ik heb de auto minstens drie keer opnieuw opgestart en nog steeds geen geluid uit de luidspreker. Heb de luidspreker gewoon in de auto en moet een visdraad vinden om door de firewall te vissen... Ik wil geen serviceticket aanmaken als ik de luidspreker in de huidige staat helemaal niet aan de praat krijg. Als ik online lees, zou de auto op zijn minst het omgekeerde ufo-geluid moeten uitzenden.

Dus laat de auto 's nachts in de diepe slaapstand staan en nog steeds geen geluid uit de luidspreker.
De auto opnieuw opgestart en nog steeds geen resultaat.
Weten we zeker dat de auto het geluid voor de PWS-luidspreker uitzendt, ook al is deze niet actief in de software?

Dus laat de auto 's nachts in de diepe slaapstand staan en nog steeds geen geluid uit de luidspreker.
De auto opnieuw opgestart en nog steeds geen resultaat.
Weten we zeker dat de auto het geluid voor de PWS-luidspreker zou uitzenden, ook al is deze niet actief in de software?
Zo was het voor mijn vroege Model 3 uit 2018. De luidspreker werkte meteen als een PWS. En nu ik erover nadenk, geloof ik dat hij zou stoppen met werken nadat de auto in slaap viel. Ik kan me niet herinneren of de enige manier om hem terug te krijgen was om de stroom uit te schakelen en de 12v-accu en de kabelboom onder de achterstoel los te koppelen. Dit is ook al een jaar geleden, dus het gedrag kan ook veranderd zijn.

@android04, is er een kans dat u een screenshot van uw betaalde factuur kunt uploaden? U kunt nog steeds al uw PII blokkeren, maar als u het factuurnummer niet zou kunnen blokkeren. Ik heb een serviceadviseur die slim met me omgaat over uw andere screenshot die ik heb verzonden, omdat het een "schatting is die niet aangeeft dat de services zijn voltooid"

@android04, is er een kans dat je een screenshot van je betaalde factuur kunt uploaden? Je kunt nog steeds al je PII blokkeren, maar als je het factuurnummer niet zou kunnen blokkeren. Ik heb een serviceadviseur die slim met me omgaat over je andere screenshot die ik heb gestuurd en die een "schatting is die niet aangeeft dat de services zijn voltooid".
Ik realiseerde me niet dat de app een factuur heeft waarop BETAALD staat. Toen ik mijn originele factuur opsloeg, stuurde Tesla meerdere exemplaren en ze zagen er allemaal vrijwel hetzelfde uit.

Hier is het, samen met het daadwerkelijke gesprek dat ik had met de medewerker van het servicecentrum in de Tesla-app. Dit alles gebeurde op afstand terwijl mijn auto in de garage geparkeerd stond.

Image

Image

Image

Image

Ik besefte niet dat de app een factuur heeft waarop 'BETAALD' staat. Toen ik mijn originele factuur opsloeg, stuurde Tesla meerdere kopieën en ze zagen er allemaal vrijwel hetzelfde uit.

Hier is het, samen met het daadwerkelijke gesprek dat ik had met de medewerker van het servicecenter in de Tesla-app. Dit alles gebeurde op afstand terwijl mijn auto in de garage geparkeerd stond.

View attachment 47071

View attachment 47068
View attachment 47070
View attachment 47069
Ik waardeer het dat je contact met me hebt opgenomen, hopelijk helpt dit iemand anders. De mijne vertelde me in feite dat het ze niet interesseert en dat ze dit niet voor je hadden moeten doen. Ik heb tot nu toe 7 pogingen gedaan, waarvan 4 eindigden met dezelfde adviseur die gewoon slim met me bleef doen. De laatste leek erop te staan dat dit onmogelijk is en dat ze het niet kunnen doen. Ik heb ook geprobeerd om persoonlijk naar een SC te gaan, maar zonder succes. Ik weet niet meer wat ik moet doen

Ik waardeer het dat je contact met me hebt opgenomen, hopelijk helpt dit iemand anders. De mijne vertelde me in feite dat het ze niet kon schelen en dat ze dit niet voor je hadden moeten doen. Ik heb tot nu toe 7 pogingen gedaan, waarvan 4 eindigden met dezelfde adviseur die gewoon slim met me bleef doen. De laatste leek erop te staan dat dit onmogelijk is en dat ze het niet kunnen doen. Ik heb ook geprobeerd om persoonlijk naar een SC te gaan, maar zonder succes. Ik weet niet meer wat ik moet doen
Probeer naar meerdere plaatsen te gaan, blijf niet bij één. Ik ben wel 100 mijl ver gegaan om het te proberen

81 - 100 of 213 Posts